התקשרו כבר עכשיו:
אנחנו נמצאים כאן:
חפשו אותנו:
X

לתיאום אימון ניסיון חינם מלאו פרטים:



    אימון עיצוב וחיטוב

    אימון עיצוב וחיטוב הפעלת הגוף בהתנגדות למשקולות או משקל גוף.

    האימון מתבצע בשני אופנים, אחד אימון בהתנגדות גדולה מרימים הרבה משקל פחות חזרות ומקבלים שיפור בכוח, ואימון נוסף התנגדות קטנה ומספר חזרות גבוה מקבלים שיפור בסיבולת לב ריאה ובשריר.

    בנוסף לאימון, חשוב גם להתמקד בתזונה מאוזנת ובניהול משקל כדי להפחית את רמות השומן ולחזק את השרירים, תזונה עשירה בחלבונים, פירות, ירקות ופחמימות מאוזנות יכולות לסייע בשיפור התוצאות של האימון.

    מתעניינות באימון עיצוב וחיטוב? בסטודיו DRIVE בפתח תקווה ניתן למצוא שיעורי עיצוב וחיטוב ברמה גבוהה.

    אימון עיצוב וחיטוב

    אימון חיטוב ועיצוב

    כאשר בוחנים מקרוב ולעומק מערכת חוגים של מכון כושר אפשר לא אחת להתבלבל מההיצע של החוגים. אין זה פשוט להבין מה ההבדלים בין אימונים שונים ובוודאי שאין זה פשוט לבחור מתוכם. אימון עיצוב וחיטוב למשל הוא אימון שבדרך כלל משלים את האימון האירובי המתבצע בדופק מהיר ועצימות גבוהה ולכן שילוב של שני אימונים אלה האחד אחרי השני הוא פתרון נוח ומתאים עבור לא מעט מטרות שרוצים להשיג מעצם הרישום למכון. חשוב לבחון באילו אימונים מדובר, מה ההבדלים ביניהם וכך לבחור את אלה שמתאימים למטרות שרוצים להשיג תוך שמירה על הגוף.

    מה עושים במהלך אימון עיצוב וחיטוב?

    המטרה של אימון זה קשורה בעיקר לחיזוק השרירים, מה שמביא לעיצוב ומיצוק האזור בגוף שבו ממוקם השריר המדובר. אימונים אלה לרוב לא מבוצעים במהירות גבוהה או בדופק גבוה אלא חשוב יותר לבצע את התרגילים בצורה איטית ובלבד שהתנועה תהיה נכונה והשריר יעבוד כמו שצריך. כאשר מתמידים ומוצאים אימון עיצוב וחיטוב שכל פעם עובדים בו על קבוצת שרירים אחרת אין ספק שהתוצאה בסופו של דבר תהיה גוף חטוב ויפה למראה. בזכות העבודה על השרירים אפשר גם לאבד מהמשקל של הגוף ואי אפשר יהיה שלא לשים לב לשינוי לטובה. מדובר באימון שיכול להתאים לכל מתאמן או מתאמנת ולכל רמה של כושר גופני אישי.

    למה לשים לב כשבוחרים אימון להירשם אליו?

    יש כמה נושאים שצריך להתייחס אליהם כאשר רוצים להירשם לשיעור או אימון עיצוב וחיטוב – היום והשעה צריכים להתאים בלוח הזמנים האישי, כדאי לבחון מה הניסיון של המאמן או המאמנת באימונים אלה ולנסות לבדוק כמה מתאמנים רשומים ואמורים להגיע. כל אלה יכולים להשפיע על האופן שבו האימון יתנהל ותמיד כדאי שלמאמן תהיה האפשרות לתת תשומת לב אישית לכל אחד מהמתאמנים. בזכות תשומת לב זו הם יוכלו לוודא שהם עובדים כמו שצריך.

    מתעניינים באימוני עיצוב וחיטוב הגוף? בדרייב כושר בפתח תקווה תוכלו להתרשם ממגוון רחב של אימונים שיתאימו לכם ולמטרות שחשוב לכם להשיג.

    שירותי שיווק בדיגיטל שירותי שיווק בדיגיטל