התקשרו כבר עכשיו:
אנחנו נמצאים כאן:
חפשו אותנו:
X

לתיאום אימון ניסיון חינם מלאו פרטים:



    יוגה פתח תקווה

    אימון יוגה

    היוגה היא פרקטיקה עתיקה של תנועה, נשימה וריכוז, מקורה במסורת ההינדואית. ביצירת סביבה של שקט והתבוננות, היא מכוונת לשיפור הגוף, הנפש והרוח. תרגולי היוגה כוללים פוזות (אסנות) שונות, שאיתן מתבצעים תרגולים נשימתיים וריכוז כדי להגיע לרמות שונות של התמקדות ושלווה.

    היוגה מצויה בסגנונות שונים כגון – התנעתית, איסטנט, ויניאסה וכל אחד מגיע עם דרכי פרקטיקה ותועלת משלו.

    בסטודיו DRIVE בפתח תקווה ניתן למצוא מספר סגנונות יוגה.

    יוגה פתח תקווה

    חוג יוגה פתח תקווה

    יוגה היא שיטה שבעזרתה אנשים רבים מגיעים להירגעות מלאה של הגוף והנפש גם יחד. המטרה המשמעותית של תרגול יוגה היא הגעה למצב תודעתי עמוק שנקרא נירוונה והמשמעות שלו היא הבנה מעמיקה של החיבור בין הגוף, הנפש והרגש, כלומר של ההוויה האנושית בכללותה. מי שמחפש שיעורים ותרגולים של יוגה פתח תקווה לבטח ימצא אותם וחשוב מאד לשים לב להכשרה שלה מדריך ולניסיון שלו בתחום, שכן זה מה שיבטיח שאכן המתאמנים והמתרגלים יגיעו לרמת הריכוז הנדרשת מהם והרצויה על ידם. כיום היוגה מתחברת מאד לנושא של אימון אישי וכושר גופני, זאת בשל החיבור ההדוק בין פנים הגוף לבין חיצוניותו.

    איך בוחרים נכון שיעורי יוגה פתח תקווה?

    מי שמעוניין לתרגל יוגה צריך להבין לעומק עם עצמו מה חשוב לו ולמה הוא מעוניין להשקיע בתחום זה. יש שיעורי יוגה פתח תקווה כחלק ממועדוני כושר, מה שמאפשר למצוא תחת קורת גג אחת גם אימוני כושר גופני וגם יוגה ויש גם את המתרגלים שעבורם המהות היא כאמור ההגעה לנירוונה התודעתית ופחות זו שמתחברת עם כושר גופני. כאשר בוחרים במנוי למועדון כושר אפשר לבחון לעומק כמה שיעורי יוגה יש במערכת ולפי הימים והשעות לתכנן את לוח הזמנים של התרגול. לכל אדם יהיו דברים אחרים חשובים בעת התרגול או מטרה אישית אחרת.

    החשיבות של שילוב יוגה בפעילות הגופנית

    יש מי שטוען שכיום היוגה מהווה חלק בלתי נפרד מהאפשרויות של ביצוע פעילות גופנית אך מכיוון שמדובר בפעילות בעצימות נמוכה היא מתאימה לכל אחד. יש מי שהקצב האיטי של התנוחות והשימוש בגוף הוא מה שמושך אותו ועבורו שיעורי יוגה פתח תקווה הם אימונים אנאירוביים לכל דבר ועניין. כך אפשר לומר שתרגול היוגה יכול להתאים לכל אדם, בכל גיל ובכל מצב של כושר גופני ולא צריך ידע או ניסיון כי להשתלב בתרגולים.

    בדרייב כושר בפתח תקווה תוכלו למצוא שיעורי יוגה במערכת שיהיו נוחים ומתאימים ללוח הזמנים שלכם, עם מדריכים מנוסים ומלאי ידע.

    שירותי שיווק בדיגיטל שירותי שיווק בדיגיטל