התקשרו כבר עכשיו:
אנחנו נמצאים כאן:
חפשו אותנו:
X

לתיאום אימון ניסיון חינם מלאו פרטים:



    חוג פילאטיס בפתח תקווה

    אימון פילאטיס

    הוא סוג של אימון גופני שצובר תאוצה רבה בשנים האחרונות בקרב הרבה מאוד נשים אבל לא רק.

    בניגוד לאימונים המבוססים על העלאת הדופק (אימונים אירוביים מסוגים שונים) כאן מדובר על 7 עקרונות מרכזיים – ריכוז, שליטה, דיוק, נשימה, קצב וזרימה, תנועתיות, מרכז בעבודה ממוקדת על קבוצות שרירים מתוך כוונה לשפר לא רק את הכושר הגופני ואת העבודה של השריר אלא גם להגדיל את טווח התנועה של השרירים והמפרקים.

    איך לבחור חוג פילאטיס בפתח תקווה?

    מי שמחפש חוג פילאטיס בפתח תקווה צריך לשים לב לכמה נתונים ומידע בטרם יבחר. חשוב לשים לב לרמת הניסיון של המדריכים ולידע המקצועי שלהם בנוגע לכושר גופני ואימון, כדאי לבחון את מערכת השעות כדי לוודא שהחוג מוצע בימים ושעות שנוחים למתאמן להגיע וכמובן שאם יש במערכת החוגים שיעורים נוספים בסוגי אימונים אחרים הרי שיש בכך כדי להצביע על רמה גבוהה של מקצועיות של המכון עצמו.

    הפופולריות של חוגי פילאטיס

    מכיוון שכאמור הפילאטיס עוסק גם בשיפור הפעילות של השרירים וגם בהגדלת טווחי התנועה הרי שהוא מקבל יתרון גדול בבחירה מצד לא מעט מתאמנים ומתאמנות. חוג פילאטיס בפתח תקווה, האימון מתאים לכל הגילאים והרמות ששומרים על חיוניות מערכת השלד.

    מחפשים שיעורי פילאטיס בפתח תקווה? סטודיו DRIVE פתח תקווה הוא המקום עבורכם עם שיעורים פילאטיס שונים ומגוונים.

    חוג פילאטיס בפתח תקווה

    חוג פילאטיס בפתח תקווה – סטודיו דרייב המקום המושלם

    פילאטיס הוא סוג של אימון גופני שצובר תאוצה רבה בשנים האחרונות בקרב הרבה מאד נשים אבל לא רק. בניגוד לאימונים המבוססים על העלאת הדופק (אימונים אירוביים מסוגים שונים) כאן מדובר בעבודה ממוקדת על קבוצות שרירים מתוך כוונה לשפר לא רק את הכושר הגופני ואת העבודה של השריר אלא גם להגדיל את טווח התנועה של השרירים והמפרקים. יש אפשרות לעשות את זה עם או בלי מכשירים וכל מתאמן או מתאמנת יבחרו את הדרך שנוחה ומתאימה להם. חוג פילאטיס בפתח תקווה נחשב לחוג מבוקש מאד וברגע שמוצאים את המקום שהכי נוח להתאמן בו – אין ספק שיהיה קל יותר להתמיד.

    כך תבחרו נכון חוג פילאטיס בפתח תקווה

    מי שמחפש חוג פילאטיס בפתח תקווה צריך לשים לב לכמה נתונים ומידע בטרם יבחר. חשוב לשים לב לרמת הניסיון של המדריכים ולידע המקצועי שלהם בנוגע לכושר גופני ואימון, כדאי לבחון את מערכת השעות כדי לוודא שהחוג מוצע בימים ושעות שנוחים למתאמן להגיע וכמובן שאם יש במערכת החוגים שיעורים נוספים בסוגי אימונים אחרים הרי שיש בכך כדי להצביע על רמה גבוהה של מקצועיות של המכון עצמו. בהחלט גם יכול להיות מקום שיציע אך ורק אימוני פילאטיס ויתמקצע בתחום זה בלבד. עבור כל מתאמן ומתאמנת יהיו חשובים דברים אחרים.

    הפופולריות של חוגי פילאטיס

    מכיוון שכאמור הפילאטיס עוסק גם בשיפור הפעילות של השרירים וגם בהגדלת טווחי התנועה הרי שהוא מקבל יתרון גדול בבחירה מצד לא מעט מתאמנים ומתאמנות. חוג פילאטיס בפתח תקווה יכול להתאים לגברים ונשים כאחד, לצעירים וצעירות וגם לאנשים בגיל השלישי ששומרים על חיוניות מערכת השלד. יהיה זה נוח מאד גם עבור מי שמתגורר בפתח תקווה וגם מי שעובד בה וכך יכול ליהנות מהשיעור לפני או אחרי שעות העבודה שלו. חשוב לבחור מקום שמרגישים בו בנוח ומתרשמים מרמה מקצועית גבוהה.

    למעוניינים ב- שיעורי פילאטיס בפתח תקווה – דרייב כושר הוא המקום עבורכם עם שיעורי פילאטיס ואימונים מסוגים שונים ומגוונים.

    שירותי שיווק בדיגיטל שירותי שיווק בדיגיטל