התקשרו כבר עכשיו:
אנחנו נמצאים כאן:
חפשו אותנו:
X

לתיאום אימון ניסיון חינם מלאו פרטים:



    אימון כושר לנשים

    אימון כושר לנשים מתמקד בשיפור הכוח, גמישות, איזון וקורדינציה. האימון הזה עשוי להיות שונה במספר צורות ומתאים לצרכי הנשים בצורה מיוחדת.

    זה כולל אימוני כוח עם משקולות, כמו גם תרגילים שמשפרים את הגמישות כמו יוגה ופילאטיס.

    באימון כושר נשים יש תוכנית אימון מגוונת ומאוזנת שתשפר את הכושר הכללי ותסייע בהגשמת היעדים האישיים של כל אישה.

    זה כולל לחזק את שרירי הליבה, הרגליים, הידיים ואזור הגב, וגם לשפר את הגמישות ואת תיאום התנועה.

    סטודיו DRIVE בפתח תקווה הינו סטודיו בוטיק לנשים בלבד בקבוצות קטנות.

    אימון כושר לנשים

    אימון חדר כושר לנשים

    רוב מכוני הכושר כיום פותחים את שעריהם בפני גברים ונשים כאחד ורוב השיעורים והחוגים המוצעים במערכת השעות פונים ומתאימים לשני המגדרים. יחד עם זאת, בהחלט יתכן שאפשר יהיה למצוא אימון כושר לנשים שהכניסה אליו לגברים תהיה אסורה. יש מי שרואה באימון כושר עניין אינטימי, שכן הביגוד צמוד לגוף, מבצעים תנועות שונות של הגוף ומזיעים מאד ותהיה אישה שלא תרגיש בנוח בחברת גברים. אפשרות נוספת היא אימון שמיועד לנשים דתיות שאסור להן על פי ההלכה להתאמן עם גברים ביחד, בוודאי לא בסטודיו עם דלת סגורה. כאשר מציעים אימון כזה אפשר להגיע למתעניינות רבות.

    מה עושים במהלך אימון כושר לנשים?

    יש חשיבות לכך שיש מכנה משותף רחב בין המשתתפות באימון והן יכולות להרגיש הרבה יותר בנוח כאשר אין גברים בסביבה. באופן כללי המאמנת תגיע מוכנה עם תוכן האימון אך במידה ותתעורר בקשה מיוחדת שכל הנשים באימון יעלו – אפשר בהחלט לצפות ממנה להיות קשובה ולבצע שינויים על פי הבקשות והרצונות. אימון כושר לנשים יכול להיות מלווה במעט צחקוקים או שיחות צד אך ללא ספק עדיין המטרה תהיה לבצע את התרגילים שהמאמנת מתווה ללא יוצא מן הכלל וכך להרגיש הרבה יותר טוב לאחר האימון. אפשר לצפות שהרמה של הנשים באימון תהיה זהה או דומה וכך כולן תוכלנה לבצע את התרגילים ללא קושי מיוחד.

    החשיבות של הצעת אימונים לאוכלוסיות מסוימות

    כאשר מכון כושר זה או אחר יציע אימון כושר לנשים, ללא קשר לפירוט הסיבות או השיקולים אשר בגינם הוחלט להציע במערכת החוגים אימון כזה – אין ספק שהוא יכול לפתוח את שעריו לנשים נוספות שללא אימון כזה לא היו יכולות להירשם ולהגיע להתאמן. אימון כושר לנשים הוא פתרון מצוין שמזמין לא מעט נשים וצעירות לקחת חלק באימוץ שגרה בריאה של פעילות גופנית שוטפת וקבועה וללא ספק באימונים כאלה יהיה להן קל יותר להתמיד.

    במועדון הכושר דרייב בפתח תקווה מציעים גם אימוני כושר לנשים באווירה טובה, מקבלת ומכילה, כזאת שמתאימה לכל רמה של כושר גופני.

    שירותי שיווק בדיגיטל שירותי שיווק בדיגיטל