התקשרו כבר עכשיו:
אנחנו נמצאים כאן:
חפשו אותנו:
X

לתיאום אימון ניסיון חינם מלאו פרטים:



    אימונים פונקציונליים פתח תקווה

    אימון פונקציונלי הוא סוג של אימון שמתמקד בשיפור יכולת הפונקציות היומיומית של הגוף כמו גמישות, כוח ספציפית לפעולות חיוניות ואיזון.

    בניגוד לאימונים אחרים שמתמקדים במכשולי כוח מאוד מסוימים, אימון פונקציונלי מתעקש על הבנת התנודות הפיזיות השונות של הגוף בתנאי חיים אמיתיים.

    תרגולים באימון פונקציונלי עשויים לכלול תרגילים מורכבים שמשתמשים במספר שרירים ובסטים שונים, כגון- תרגילי כוח, גמישות, איזון וקורדינציה.

    התרגולים הם רב כיווניים ומדגישים את הצורך בקורדינציה בין שרירים שונים ובין אזורים פיזיולוגים שונים בגוף.

    המטרה העיקרית היא שהגוף יהיה חזק, גמיש ויכול לבצע פעולות שונות בקלות וביעילות.

    בסטודיו DRIVE בפתח תקווה תוכלי להשיג את השיפור ביכולת הגופנית, האימונים מתאימים לכל גיל ולכל מטרה.

    אימונים פונקציונליים פתח תקווה

    מידע חשוב – אימונים פונקציונליים פתח תקווה

    פתח תקווה היא עיר ענקית שיש בה לא רק תושבים מקומיים אלא גם לא מעט אנשים שעובדים בה. גם מי שגר בעיר וגם לא מעט מאלה שעובדים בה צריכים להשתמש במגוון שירותים שהעיר מציעה ובכלל זה גם אימונים פונקציונליים פתח תקווה. יש מי שיעדיף להתאמן מיד אחרי העבודה ובטרם יחזור הביתה ולכן מועדון או מכון כושר שיהיו קרובים למקום העבודה יכולים להיות נוחים מאד עבורו. המזל הוא שבדיוק מהסיבה שמדובר בעיר ענקית סביר מאד להניח שהוא ימצא בדיוק את מכון הכושר הדרוש לו וזה שיש בו את סוגי האימונים שהוא מתמיד בהם.

    מה המטרה של אימונים פונקציונליים פתח תקווה?

    כיום מדובר בסוג אימון אהוב במיוחד שיש לו הרבה מאד יתרונות וללא ספק יכול גם להתאים לכל אחד. מדובר באימון שעובד על כמה קבוצות שרירים, שיש לו מטרות מדויקות שכל מתאמן קובע עבור עצמו וכך בעצם פועל על פי תוכנית האימונים האישים שמתאימה לו ולמטרות שלו מבחינת הכושר הגופני. אימונים פונקציונליים פתח תקווה צריכים להיבחר על פי הניסיון של המדריכים לא רק במציאת מגוון רחב של תרגילים ומשימות אלא גם על פי ההתאמה שלהם לקבוצה שנמצאת מולם וכמובן באפשרות שלהם לתקן טעויות ולהציע דרכים לשפר את הפעולות על מנת להצליח יותר.

    החשיבות של בחירת אימונים מהנים

    אין ספק שחשוב מאד לנסות כמה סוגים של אימונים (כמו גם אימונים פונקציונליים פתח תקווה) על מנת לבחור את מה שנוח ונעים להתמיד בו. אף אחד לא יוכל להתמיד באימוני כושר אם הוא לא נהנה מהם ויהיה לו קשה להשיג את המטרות שלו – הפחתה במשקל, שיפור הכושר הגופני או שמירה על אורח חיים בריא תוך כדי שילוב של פעילות גופנית מותאמת גיל וכושר אישי. אימון פונקציונלי יכול להיות המתאים בדיוק לכל המטרות האלה וכדאי לבחון את האפשרות שלו.

    בדרייב פתח תקווה מציעים אימונים פונקציונליים שמתאימים לכל אחד, בכל גיל ולכל רמה אישית של כושר. בזכות האימונים אפשר להשיג הרבה מטרות.

    שירותי שיווק בדיגיטל שירותי שיווק בדיגיטל